Nieuws

Hoppenbrouwers Techniek sponsor WasteWorld

Door Peter van Oirschot

TILBURG - Woensdag 27 september hebben Henny de Haas van Hoppenbrouwers Techniek B.V. en Kees van Haaren, vice voorzitter stichting WasteWorld, hun samenwerking bezegeld door een sponsorcheque te ondertekenen. De sponsorgelden worden ingezet voor een haalbaarheidsonderzoek ten behoeve van het infotainmentpark WasteWorld.

Binnen Stichting WasteWorld werken zeven partners van Midpoint House of Leisure aan de ontwikkeling van het innovatieve infotainment themepark WasteWorld. Het doel van deze stichting is de oprichting, ontwikkeling en bewaking van de doelstellingen, normen en waarden van het concept WasteWorld. Als vestigingsplek van het park heeft de stichting het vizier gericht op het voormalige MOB-complex in Tilburg, aan de IJpelareweg.

Hoppenbrouwers Techniek is enthousiast over dit te ontwikkelen themapark. Henny: "Bij sponsoring kijken we altijd wat past bij onze activiteiten. Sponsoring van dit themapark past perfect in ons sponsorbeleid. Het gaat over techniek, is bedoeld voor de jeugd, is maatschappelijk getint en het betreft een lokaal project. Het sluit daarnaast ook goed aan bij onze werkgebieden leisure en waterzuivering. De stichting heeft een sterke ambitie en die voelen wij. Ze plant een zaadje en werkt hard aan het ondergrondse, waardoor wij ervan overtuigd zijn dat er iets moois uit gaat groeien."

Wie op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen kan zich aanmelden voor de nieuwsbrief via administratie@wasteworld.nl. Meer informatie over dit unieke park is te lezen in het digitale ambitiedocument Een andere blik op afval, te vinden op website www.wasteworld.nl

|Doorsturen