In Beeld

Van den Hoven 40 jaar betrokken bij de klant

Door Peter van Oirschot

BERKEL-ENSCHOT - Van den Hoven Assurantiën, Makelaardij en RegioBank bestaat op 1 juli veertig jaar.

Het bedrijf is diepgeworteld in Berkel-Enschot, maar ook actief in de regio. Het begon allemaal veertig jaar geleden op een klein kamertje bij de vader van Patrick, Piet van den Hoven.

Vader Piet ging vroeger langs de klanten. Patrick typte op vrijdagmiddag na school de rekeningen om zijn vader te helpen. “Het is er met de paplepel ingegoten, maar het is vooral ook een vak waar ik veel plezier in heb. De verschillende soorten klanten en het werk maken elke dag anders.” Dat komt ook omdat het bedrijf verschillende services onder één dak heeft. “Zo maken we het de klant zo makkelijk mogelijk”, zegt Rogier Kuijpers, die in 2017 partner is geworden bij Van den Hoven. Het bedrijf biedt alles aan op het gebied van verzekeringen, pensioenen, hypotheken en kredieten, maar ook voor advies over bankzaken en de aankoop- en verkoop van een woning.

Wat service betreft loopt Van den Hoven voorop. Persoonlijk contact is erg belangrijk bij het werk van het vast en hecht team. Dit jaar werd bovendien een App gelanceerd, waarmee klanten onder meer wijzigingen kunnen doorgeven en schade kunnen melden.

Van den Hoven heeft een natuurlijke groei doorgemaakt. Naast de vestigingen aan de Craenweide 1 in Berkel-Enschot en de Stationstraat 81 in Rijen, wordt momenteel gewerkt aan de opening van een derde vestiging in Alphen. Patrick van den Hoven: “We staan open voor verdere groei, maar we willen de klant vooral goed bedienen. Het moet niet ten koste van de service gaan. We zijn al veertig jaar betrokken bij de klant en dat blijven we de komende veertig jaar ook weer doen.”

Meer informatie: www.vandenhoven.nl

|Doorsturen