Tilburg in Bedrijf

Winkelcentrum Westermarkt digitaal

Door Peter van Oirschot

TILBURG - Op donderdag 18 april gaat de volledig vernieuwde website www.westermarkt.com online. De zogenaamde Westermarkt 'influencers' zijn bovendien dagelijks actief op Facebook en Instagram (@westermarkt).

De Westermarkt telt liefst tachtig 80 winkels die samen een grote, diverse doelgroep bedienen. Om kopers te kunnen bereiken hebben de winkeliers de krachten gebundeld en zijn online gegaan. De Westermarkt speelt daarmee in op de huidige tijdsgeest, waarin social media één van de grootste platformen vormen voor marketing.

De vernieuwde website wordt uitgebreid met informatie, nieuwsberichten, acties en evenementen over het winkelcentrum. Via een plattegrond kun je bij jouw gewenste winkel te komen. Elke winkel heeft een pagina met foto, tekst, openingstijden en een link naar de eigen website en Facebook-pagina. Je kunt dus gewoon online shoppen. Op Facebook wordt gepost door 'influencers'. Zij maken de kopers dagelijks attent op acties van de winkeliers. Winkelcentrum Westermarkt heeft er overigens twee nieuwe winkels: tropische winkel Paloeloe en de Prijsmepper.

|Doorsturen